Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-06, 08:35   #3
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Bestille måltider

Opprinnelig lagt inn av Nanni70, her.

Sånn, så er jeg snart i gang igjen. Har vært hos legen og skal nå bestille måltiden. Fant ut at jeg trengte 78 pakker med måltider til 30 dager på fase 1 med 5 måltider og 60 dager på fase 2 med 4 måltider.

Håper jeg har regnet rett... Er håpløs i matte...

Men det er neimen ikke lett dette her. Siden jeg brukte det sist så har det kommet noen nye produkter. Har lest at pannekakene er ok. Hvordan er frokostblandingen? Og den ertepureen med baconsmak?

Hva er dine favoritter?

Du har nok regnet rett ja. (78 pk = 390 måltider. Du skal ha 150 måltider i fase 1 og 240 i fase 2).

Kyllingsuppe og potetmos ble mine favoritter. Og frokostblandingen. Brukte max 1 dl væske til, ble da grøtaktig konstistens, men smakte bedre.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat