Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-06, 20:37   #33
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: MHM's Pannekake

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Ja, jeg er nok mer grundig enn det som er vanlig. Saa er det ogsaa veldig langt mellom mine kjoekkentabber

Ang æ, ø og å saa er det noe galt med mitt tastatur som jeg ikke finner ut av Det er en del andre tegn jeg har problemer med ogsaa. Jeg har dem foroevrig liggende paa et notat paa skrivebordet, saa hvis det er veldig viktig at det blir riktig, saa kopierer jeg dem derfra. Og om formiddagene midt i uka naar min soenn er paa skolen tyvlaaner jeg hans super-duper nye flotte maskin som han kjoepte seg for noen maaneder siden naar han ble konfirmert , og da kan jeg bruke saa mange tegn og bokstaver som jeg bare vil

Prøv å gå inn i kontrollpanelet - velg innstillinger for region og språk - velg fanen kalt "språk" - klikk detaljer og se der om du har norsk språk i tastaturoppsettet