Nikker jeg også, til både Lises og Annes innlegg. Hvis du MÅ drikke øl på fredag ( ) så er det ingen vits i å starte en induksjon nå. Da er et helt bortkastet. Kroppen din vil jo brenne alkoholen og ikke fett. Dessuten er det ikke bare karber i øk, men en gu bråte med kalorier !! NÅR du skal begynne, - er det virktig at alle skap er ryddet for fristelser og at du har masse god lavkarbo alternativer liggende isteden. Men dette vet du jo. Det er viktig at du er mentalt forberedt ja, men jeg hart også funnet ut at måle- og veiedagen min er en motivator. Jeg angrer kjememye på at jeg ikke målt skikkelig fra dag 1. Jeg bruker www.mybodycomp.com en gang pr uke - eller hver 14. dag. Å se at cm forsvinner selv om vekten står stille er det som holder meg gående i perioder. Jeg tror det er viktig at alt er lagt til rette for de første 14 dagene om det er induksjon du skal gå på igjen. Skaper og innkjøp (som jeg skrev ovenfor) - den første uka bør ikke inneholde pub eller familiebesøk eller selskaper. Det gjelder å komme igang. Så hvis du er isikker på om du vil klare det, - ja da mener jeg det er bedre å utsette det til etterpå. Skulle gjernen ha gitt deg en hjernevask jeg også, men jeg er ikke så flink til sånt !