Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-06, 23:22   #20
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hva spiser du til jul ?

Har vært vant med pinnekjøtt, men det har blitt litt forskjellig etter hvor jeg er, og er sammen med. Iår blir vi her hos meg sammen med min mor, en av mine søstre og hennes familie juleaften. Noen i min søsters familie kan ikke ha fårekjøtt så derfor blir det ribbe iår.
Tilbehør er medisterpølse (håper jeg får tak i ketolysepølser iår også), medisterkake,saus,surkål og kålrabistappe, samt syltet agurk, rødbeter og tyttebærsyltetøy. Til dessert blir fritt valg mellom riskrem og moltekrem (Moltekremen lager jeg med sukkererstatnign. Ingen kjenner forskjellen når jeg bruker Splenda. )
Etter gaveutdelingen blir det kaffi og kaker.
Frukt, nøtter og godterier bruker å stå fremme hele tiden, men det er bare så vidt at endatil barna har tid til å smake på det.

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat