Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-06, 16:04   #23
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Overvektig...jupp. Thats me.

Opprinnelig lagt inn av Fridolina, her.

Nej nej nej... ikke noe "0" her....Du må få i dig ca 20..annars svelter du kroppen!!!Og masse grønnsaker trenger du,og de inneholder ikke 0..
Mindre karbs,gjør ikke att du går ned tjappere...
Når du vel leser boken og begynner på kuren kommer du se att det ikke er muligt å dra ned så mye på karbsen.. Du kommer bli dålig ,sliten og gretten og kommer ikke å klare å genomføre kuren!!

(jag tenkte akkurat som du når jag begynnte alltså)

Dette MÅ jeg bare spørre om, selv om det ikke gjelder ketolysekuren da..
Er det virkelig farlig å spise 0 karber? Kroppen sulter da ikke når du gir den nok med proteiner og fett?
Selv har jeg jo gått over til Skaldeman, så egentlig burde vel spm vært stilt der, men jeg håper det går bra her også.
På skaldeman spiser jeg 0-3 karber om dagen. Kun rent kjøtt, fett og litt grønnsaker med 0,3 g. karbo per 100 g. Da blir det svært lite karber til sammen. Og så tar jeg masse tilskudd da, mineraler, vitaminer, enzymer og probiotika.
Er dette farlig? Kommer jeg til å dø av mangel på karbohydrater?

Grunnen til at jeg gjør det så ekstremt er fordi jeg må det for å gå ned, og det er først etter at jeg kuttet karbene "helt" ut at migrenen forsvant, og den konstante sulten.. Formen er rett og slett super, og dette oppnådde jeg ikke med 15-20 gram karber, ikke med 10 engang..
Derfor spiser jeg "0" karber, men jeg blir jo litt bekymret når jeg leser dette da. Noen som kan svare meg? Please!

Og Scorp: beklager at jeg "roter til" tråden din her!

Velkommen hit og masse, masse lykke til!!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat