Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-06, 19:48   #17
Hyper
Seniormedlem

Hyper sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: lakris-bra eller dårlig?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Tror du misforstår meg litt her jeg.

Jeg sier ikke at det ikke går an å diskutere. Jeg sier heller ikke at folk ikke kan gjøre som de vil. Jeg sier ikke at en ikke skal bruke søtstoff.

Jeg bare sier at en bør være forsiktig med å spise for mye da søtstoff i store mengder er like skadelig som sukker. De fleste som har problemer med vekttapet på lavkarbo (ikke nødvendigvis her forumet, men generelt), har problemer fordi de spiser Atkins produkter og spiser/drikker store mengder kunstig søtstoff etc.

Jeg spiser også søte ting, men som jeg skrev et annet sted her:

Dette er bare ment som informasjon. Så får hver og en gjøre seg opp sin personlig mening om hva en ønsker å spise/tilføre kroppen sin.

Jeg sa ikke at du kommanderte oss til å ikke spise noe søtt, eller at du sa vi ikke kunne diskutere....

Jeg bare ytret min mening, og når alt kommer til alt, så er vi jo ganske enige!

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat