Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-06, 20:09   #1
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Ketoner og kramper i beina - er det noen sammenheng?

Hei!

Nå er det en stund siden jeg har vært flink med lavkarbo, jeg slutta å være i ketose når jeg fikk matforgiftning og jeg i tillegg hadde så sterke kramper i beina at jeg bare lå og grein. Jeg hadde gangsperr i beina flere dager etter jeg hadde hatt de verste krampene.

Det er slik at jeg hele tiden når jeg har vært i ketose har hatt kramper i beina om nettene. Ikke alltid like ille, men ofte slik at jeg får lite søvn fordi jeg må opp og gå.
Når jeg ikke er i ketose har jeg ikke kramper i beina. Bortsett fra når jeg har drukket alkohol. Hver gang jeg har vært ute, våkner jeg utpå morgenkvisten med kramper i beina..

Det jeg lurer på da er om det kan ha noen sammenheng mellom ketoner i kroppen og kramper i beina... Eller er det bare meg?

Mvh Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat