Tråd: Klær...?
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-06, 14:57   #5
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: KlÆr...?

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

jeg har hatt bukser liggende, men har gått rett forbi de og..

Og jeg har gitt bort MASSE bukser til venniner, fordi jeg ble så deppa før, av å prøve, og aldri få de på..

TYPISK!!

hatt de i så mange år, så gir jeg de vekk rett før ketolyse...arghhh

Dette kjenner jeg definitivt igjen! Jeg hadde 1 bukse som passet og heldigvis fikk jeg to av en venninne. Men nå er de alle sammen for store igjen og jeg har rett og slett ikke råd til nye, det vil si, jeg skal ta en tur på uff og se om jeg finner en eller to til en rimelig penge. (UFF har faktisk mange fine jeans til en lav pris).

Kanskje man skulle begynne med et underforum for kjøp og salg her inne? Så kan klærne gå på rundgang etterhvor langt man har kommet seg ned?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat