Salater på Atkins Introduksjon
HÅPER DERE KAN HJELPE MEG...
Jeg har vært i denne fasen egentlig i flere uker (ca3), men var så en onsdag skrubbsulten og spiste deilig (!)pizza. Samme kvelden ble det kakestykke på et styremøte (turde ikke være "uhøflig"..) Lørdagen før var det litt rødvin og noe chips... uff uff. 
Nå vil jeg ha full skjerpings igjen
Det jeg er mest utrygg på er salatene mine. Hva jeg kan ha i? og hvor mye salat jeg kan spise? (frokost er greit med egg, skinke eller bacon, men savner brød, og ser frem til det kan bakes etter oppskriftene her inne)
Til lunch lager jeg salat. Bruker div. grønnt (kinakål, rosso, "salat", ruccola.) så bruker jeg rød paprika (??), brokkoli, blomkål (??).
Har gjerne litt kylling i, men ikke nødvendigvis. Det som gjør salaten GOD er : Fetaost (bruker oljen som dressing), soltørka tomat og pinjekjerner...Det er spesielt disse ingrediensene jeg er usikker på
Kan dere hjelpe meg?
Til middag bruker jeg noe rent kjøtt, men har da gjerne salat til det igjen. Blir det for mye salat ?? (det er jo fort 6 dl i en salat)
Jeg har også drukket vanlig kaffe og cola light, da jeg trodde dette med koffein bare burde unngås pga faren for at en fikk "søtsug". Er det verre enn som så? (har nå kjøpt koffeinfri kaffe, men vil så nødig gi opp cola lighten helt )
Det er nå lørdag. Har hatt full skjerpings siden fredag morgen. Har kjøpt "ketosesticks", men de er uten så mye som en rosa undertone..
...takk til dere som gadd å lese alt dette !!
hilsen nybegynner som håper på hjelp fra "det gode selskap" 
|