Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-06, 11:28   #1
Nuppa
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Alder: 52
Nuppa er på en erverdig vei

Står litt fast her...

Heisann dere,og jeg må bare si at dette er et kjempefint forum. Har nå,for jeg vet ikke hvilken gang, begynt på Atkins- igjen. Greia er den, at jeg klarer meg fint de to første ukene, jeg syns jeg går ned MASSE da, 2-3 kg. Og det er jeg veldig fornøyd med. Men etter to uker stopper alt opp, og da mister jeg helt motivasjonen,og sklir ut. Nå er jeg kommet dit igjen, og nå vil jeg søke hjelp i tide!!
Jeg har bestemt meg for å holde ut nå,å ikke se på dette som en slankekur,men som en livsstil. Jeg har et dypt ønske om å gå ned 10 kg til. For meg høres det ut som noe som er helt hinsides,men jeg leser deres historier, må jeg si jeg blir stum av beundring...
Okey, greia er den at jeg tilsetter Splenda i CC, jeg drikker kaffe-kaffe og atter kaffe, jeg inbiller meg at når jeg heller oppi litt kremfløte veier det opp for koffeinen. Ja,og så vet jeg at det er tull... jeg lurer på om jeg koser meg litt for mye,men jeg går ikke ut av Ketose når jeg gjør dette, ikke engang om jeg drikker rødvin. Stixa er lilla de. Men lurer jeg meg selv???
Kan noen gi meg litt tips og et spark bak, så jeg ikke sklir ut? Hva skal jeg gjøre for å fortsette å gå ned,selvom jeg har stagnert nå?
Mange klemmer og på forhånd takk...
Nuppa

Nuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat