Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-04, 02:14   #11
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Mmmmmm...TE!!

London Fruit & Herb Variety Pack med Strawberry & Vanilla Fool, Raspberry Rendezvous, Blueberry Bliss, Peach Paradise

Celestial Seasonings Bengal Spice (den med tiger på, lukter som risengrynsgrøt og smaker søtt og godt - ikke søtet altså)

Celestial Seasonings Madagascar Vanilla Red (Rooibos-te, den med løve på)

Rooibos-te fra Confecta (med elefant på )

Og svart te (IKKE fra pose, men ordentlige teblader)... Twinings Earl Grey, Prince of Wales, pasjonsfruktte, bringebærte, bjørnebærte, blåbærte, eple & kanelte, karamellte (men den er det små biter av karameller i så den er jo ikke lov...)

Og grønn te ("gunpowder") med fersk mynte eller salvie i...

Og så drakk jeg en nydelig te i Nederland for mange år siden som ble kalt "Stjernemix-te", med stjerneanis i, og kamille. Men hva mer som var i vet jeg ikke... (har prøvd med de to, men noe manglet liksom) Den var god!! Høres litt ut som mix'en til Lise i grunnen...

Mmmmmm... te...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat