Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-06, 19:38   #10
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Proteinopptak - kreatin

Veldig enkelt går det ut på å ligge på 35-60 gram carbs til daglig. Naturlig mat, altså rene kjøttprodukter og grønnsaker med lavt innhold av karbohydrater. Ikke frukt og ikke kornprodukter. Fett nok til at du blir mett. Ikke for mye protein, siden det stimulerer insulinutskillelse. Litt som Atkins vil jeg tippe. To dager i uka, altså med to og tre dagers mellomrom, spiser du kun stivelse som siste måltid for dagen. Pasta, ris, eller korn. Du kan gjerne ha noe tilbehør. Saus eller noe. Bare ikke noe særlig protein eller fett, og minst mulig sukker. Litt som å loade opp med glukogen, istedenfor kreatin. Den dagen du skal spise stivelse skal du ligge lavt på carbsene. Rundt 35g.

Begynner med introduksjonsdiett med 20-25 gram karbohydrater pr dag de første 10 dagene, og ingen stivelsesmåltider.

Nå er vi way off topic her. Jeg tror forresten dette prinsippet har blitt diskutert tidlige på forumet.