|
Sv: matlei
Ååååååå takk for alle som har engasjert seg. Jeg ble så glad da jeg leste alt. Jeg lover at jeg skal prøve alle oppskriftene.Det er helt sant, man trenger ikke leve kjedelig i matveien når man går på ketolyse, men jeg har alltid vært sånn egentlig. Før jeg begynte på ketolyse spiste jeg brød brød brød. Og nå har jeg ikke smakt brød på 8 mnd, men er det noe jeg sjesker på så er det brød, det kan jeg love!!! Er vel på tide å innføre litt brød snart nå. Pizza høres jo fantastisk ut å kunne spise da. Og alle de andre oppskriftene skal jeg også ta med meg. I det siste har jeg funnet endel nytt i hyllene spesielt på meny. Jeg spiser noen sjokolader som det står atkins på med 1 og 2 karbo pr sjokolade, fine å ta frem når barn og mann spiser godteri på lørdagen, men i det siste har jeg sett poser med pannekakerøre, vaffel(prøvde denne, smakte himmelsk), muffins osv...Alt fra atkins, men jeg vet ikke hvor mye karber jeg skal regne her, det står noe bak men synes det er vanskelig allikevel. Men kan jeg ha dette?? Noen som har prøvd, har erfaring? Prøvde heistad sjokoladepudding her om dagen, blandet den med fløte, ble godt det. Spiste en spiseskje eller to hver dag. Fant også sviskekompott fra heistad, etpar spiseskjeer med fløte, himmelsk. Men når jeg nevner dette klinger ordene til nille i hodet mitt hehe. Alt dette er jo søtt og ting man ikke trenger osv....men vil vel egentlig bruke de tingene når det er gebursdager osv.... Spørsmålet er hvor mye en kan spise av det, noen som vet???