Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-06, 00:57   #12
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tips til hva jeg kan servere til lunsj på søndag?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mmm crustless quicke høres godt ut, jeg satt og lette etter en slik oppskrift på forumet her tidligere i kveld faktisk. Kombinasjonen med brokkoli, bacon og ost er jo himmelsk! Har du noe annet oppi?

Jeg har ikke laget pai før, eller iallefall ikke på mange år. Hvor mye fløte/egg er det oppi? Jeg kan jo google, altså ...

Det skal du slippe Du som har delt så mange gode oppskrifter som jeg har hatt nytte av må da få noe tilbake

Ehh ... Det er lenge siden jeg har lagd det også ... Men fire egg og et par dl fløte, kanskje? Eller creme fraiche. Og så salt, pepper og kanskje muskatnøtt oppi. Blandes, ha revet ost oppi og hell over lettkokt broccoli og stekt bacon. Ost på toppen, stek i en halvtime eller så ved ca 200 grader (veeeldig omtrentlig, husker ikke helt).

Tror ikke jeg hadde noe annet oppi, men man kan jo ha i blomkål . I det siste har jeg spist masse ferdiglagd blomkål/broccoligrateng. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke bare har lagd selv, egentlig - det er jo så myyye bedre!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat