Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-04, 21:42   #3
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Uffameg, stakkars liten!
HP har kommet med gode forslag.

Også vil jeg understreke at om du starter på glutenfri diett uten å ha fått en diagnose, så risikerer du å måtte tvinge i barnet ditt mat som det blir dårligere av senere for å få tatt en biopsi som skal til for å få en sikker diagnose... (du kan få stønad på 1600kr mnd fra trygdekontoret, men må ha biopsi og sikker diagnose for å få det..) Så om du virkelig tror det er det, så ville jeg fått diagnosen først...

Masse lykkeønskninger fra meg! Håper det ordner seg for den lille og dere, - det er ikke godt når våre små har det vondt...

(Også går det ganske greit å følge en gluten og laktosefri diett på lavkarbofilosofiene Det gjør jeg. )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat