Tråd: uggen i magen
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 18:33   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: uggen i magen

Opprinnelig lagt inn av Mimma, her.

jeg har vært veldig uggen i magen siden jeg begynte på ketolyse kuren på fredag. fort vondt og løs mage. var ikke sånn sist jeg gikk på kuren. noen som aner råd??gjør jeg noe feil tro?, mente på at jeg ikke gjorde det...

Du gjør nok ingen feil, men når du legger om kostholdet så radikalt som Ketolysekuren er, vil kroppen trenge litt tid for å omstille seg. Jeef har nok litt rett i det hun sier, - for det er som regel fettet i kosten folk reagerer på når de får løs mage i begynnelsen. Men det betyr ikke at du ikke skal fortsette å spise fettet. Det er som sagt en omstillingsprosess. Og i løpet av en uke eller to bedrer det seg betraktelig.

Dessuten er det ikke sikkert det er fettet alene. Om du ikke er vant til å spise mye grønnsaker og plutselig setter i gang, kan det også være hardt for magen å fordøye. Spesielt salatgrønnsaker/råe grønnsaker. Ibegynnelsen er det kanskje lurt å spise mer kokte/forvellede grønnsaker.

Gi kroppen din tid til å venne seg til kostholdet !

Lykke til videre !