Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 22:02   #14
Nuppa
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Alder: 52
Nuppa er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Står litt fast her...

hei igjen! hjertesukk fra meg.
godt å vite at man ikke er alene om å slite litt... jeg syns jeg har vært flink til nå,men har vært litt irritert og liksom ikke giddi å veid meg..! litt barnslig kanskje men,det er så leit å ikke gå ned.jeg spiser for det meste salat som erstatning for brød og poteter,og rent kjøtt med krydder og ost. jeg lager også pizzaen som det er oppskrift på her,fryser ned i biter og tar med på jobb til lunch. ellers går det mye i kyling. skal jeg kose med tar jeg en atkins decadense eller en frokost bar. så jeg håper jo å se resultater neste gang jeg går på vekten---kanskje i morgen??? føler meg litt hoven og tung om morgenene,så motet pleier å svikte. (er det bare meg som har litt angst for badevekta?)jeg drikker farris og pepsimax en sjeden gang. har kutta helt ut CC og fløte,gått over til koffeinfri kaffe,har bare tatt en bitteliten slurt av kakao i går,bare for å smake...
ellers forsøker jeg ikke tenke så mye over at jeg skal gå ned,vet jo at jeg spiser riktig,iom at jeg følger opskrifter og tips her, lager ikke så mye krimskrams som i starten lenger. det som har blitt litt leit er at jeg alltid har vært så glad i mat,og er kjent for å lage masse godt,men nå er det veldig halvhjerta og jeg har litt kjærlighetssorg, på en måte.. føler virkelig det er på tide å se resultater nå,så jeg føler det er verdt det. hvorfor går noen ned fort og andre bruker lang tid? det lurer jeg på...
ja ja dette var mit hjertesukk,kanskje jeg kommer jublende tilbake i morgen...
klem

Nuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat