Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-06, 08:40   #17
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Urolige barn pga kasein, evt gluten?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Kan du fortelle hva endringene viste seg som?
(Pappaen er på gli, og jeg har såvidt prata med jr om det også!)

Han ville kose mer med oss. Tidligere ville han gjerne kose, men da han kom opp i fanget, så dyttet han oss vekk (og det er vondt for mamma og pappa og bli dyttet vekk av en baby på 10 mnd). Uten melk ville han altså kose, uten å dytte oss vekk. Han oppdaget at han hadde leker, og kunne konsentrere seg om de i lang tid (tidligere brydde han seg omtrent ikke om de). Han sluttet med en "grusom" klagelyd han hadde (minnet om konstant sutring/klaging). Hele han ble mer tilfreds. Samtidig ble tre "fyrtårn" av eksempunkter i hodet, mye bedre. Samt at smånupper i huden forsvant. I det hele så virket det som jeg hadde fått en helt ny baby. Kjente knapt igjen gutten. Mye av det samme skjedde da vi kuttet ut hvete omtrent ett år etterpå. Var som å slå av en "ny bryter" med "urolighet" og "utilpasshet".

Nå, om vi har uhell/utskeielser, så er han altså opp som en løve og ned som en skinnfell. Og det er omtrent ikke vits i å prate til han. Han hører oss liksom ikke. Og vi kan se at han har det vondt.

Det var det jeg kom på i farten.