Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 22:24   #14
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Skaldeman og Fedon på RedaksjoN EN i morgen mandag!

Helt enig. Intet nytt under solen , men jeg synes det var postivt at Jorun S. Borgen faktisk sa at dette kostholdet kunne fungere for noen befolkningsgrupper (veldig små riktignok, kanskje så små som 1 person? = Skaldemann?). Er de veldig veldig ørlite på gli? Jeg synes både Skaldemann og Fedon Lindberg gjorde gode figurer imotsetning til de andre. Det er så arrogant å si rett i fleisen på en som har gått ned 69 kg at dette er jo fint og flott, men vi anbefaler ingen andre å gjøre det samme som deg. Han har jo tross alt sjekket helsa underveis også, har han ikke? Synes å huske at det var noe om det i boka hans? Han er da vel ikke så unikt sammensatt at han alene skal kunne forbedre helsa og ha et så effektivt vekttap han alene? Akkurat som han skulle komme fra en annen planet?

Her er forresten programmet: http://www.nrk.no/programmer/tv/reda...n/5808567.html