Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-06, 16:31   #23
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Se Redaksjon En på NRK i kveld 13.11.

Opprinnelig lagt inn av chili, her.

Syns forresten han hadde en del bra å si,

Hæ? Mener du det? Jeg syns han virka fullstendig blåst i huet. Han hadde kommet fram til at brød er usunt, fordi det inneholder så mange kalorier. Han prøver å finne opp kruttet for andre gang eller noe. Han lever tydeligvis fullstendig i sin egen verden. I min mening er en oppdatering av matvaretabellen bare småpirk. Fullstendig uvesentlig i den store sammenhengen. Det kan han gjøre hjemme på gutterommet. Stakkars, han fortjener i alle fall ikke mediedekning.


Når Drevon presterer å si at "kroppen fungerer omtrent som en motor", da bør det blinke en rød lampe hos de fleste. Alle vet jo at ikke maten antenner inni oss.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat