Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-04, 09:35   #1
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hva ønsker du deg?

Hvis du kunne få velge deg akkurat hva du vil, hva ønsker du deg da? Om ønsket er mulig eller umulig eller hvilken pris (eller u-pris ) har ikke noe å si - jeg lurer rett og slett på hva står øverst på ønskelista di?

Mange vil kanskje si "god helse" - men akkurat nå vil jeg ikke godta et såpass vagt svar. For hva er "god helse"? Skjønner hva jeg mener? Vil gjerne ha et litt konkret svar også jeg da vettu.....

Jeg har brukt morgenen på disse tankene - og det er en helt fantastisk prosess som settes i gang hos meg. Mitt ønske er noe jeg har ønsket meg i sikkert 10-15 år - og det kommer stadig tilbake.

Hvis jeg kunne velge hva jeg ville - så ville jeg ha en privat konsert med mange av mine favoritter. En konsert hvor jeg kunne invitert venner jeg tror ville sette pris på musikken, stemningen og gleden. En konsert hvor jeg bestemte hvor lenge den skulle vare og hvor antrekket gjerne kunne være "pysjamas, joggedress, snørr og tårer". En konsert hvor jeg kunne slippe løs alle følelser og tårer og latter og heminger mens sangen og musikken skyllet gjennom meg. Når jeg ble sliten av alle følelsene og tårene kunne jeg bare hoppe i dusjen, slappe av og sove litt - i visshet om at musikken ville være der igjen når jeg våknet.

Artistene jeg gjerne skulle hatt på min konsert er: Oslo Gospel Choir, Bjørn Eidsvåg, Sigvart Dagsland, Lillebjørn Nilsen, Karoline Krüger og Lisa Nilsson. Oslo Gospel Choir tror jeg aldri jeg hadde sluppet hjem igjen....

Nå? Hva ønsker du deg?

Håper jeg kan lese om mange ønsker når jeg kommer hjem fra "kort-klippe-lage-kurs" i dag.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat