Sv: Amming og lavkarbo
Men jeg klarer ikke vente til jeg slutter å amme... Og jeg prøver å spise bare sunt, og det går til h***** hver dag. Jeg tror jeg har kjørt meg sånn fast i sukker (høykarbo) kosthold at bare en kutt til ketose kan dra meg ut av det.
Jeg har ikke viljestyrke nok til å spise sunt på egenhånd, har prøvd det i månedsvis. Ketosen ga meg en hjelpende hånd der. Jeg følte meg mett og kunne spise et egg eller litt kjøtt når jeg hadde sukkersug, så roet det seg ned.
Jeg raste ikke ned i vekt heller når jeg prøvde sist, men gikk jevnt ned. Det er vel 0,5 kilo i uken som anbefales?
Jeg tror jeg går tregt ned, jeg kunne gå ned 1-2 kilo en uke men så stå i ro et par uker. Jeg tar medisiner mot lavt stoffskifte og hadde ikke klart å gå ned i vekt på annen måte enn med å kutte karbohydratene.
Hvor mye kan morsmelk ødelegges av miljøgifter egentlig? Når vekttapet ikke er ekstremt stort.
De anbefaler jo at røykere skal amme selv om det er nikotin i morsmelk. Nei doktor Torkil, jeg er spent på å høre din mening.
|