Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-06, 23:34   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din drøm/motivasjon?

hei hei! jeg skrev et innlegg i dagboka mi, som jeg fikk masse bra tilbakemeldinger på, og som jeg også selv går tilbake til for å muntre opp meg selv. det er en lang og omfattende liste, men jeg tror det omfatter det meste av de positive tingene jeg opplever og forventer ved det å komme i form:

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

jeg har begynt å tenke på alt jeg gleder meg over, og til. for jeg nyter øyeblikkene hvor jeg ser en fremgang som har gevinst på så mange områder.
jeg gleder meg over:
- hver gang jeg tar på meg et plagg som jeg ikke har brukt på evigheter, og oppdager at det slenger om kroppen. et plisséskjørt jeg brukte masse før, men plutselig ble lei av dukket opp igjen på fredag da jeg ikke ante hva jeg skulle ha på meg. jeg måtte til slutt sette en sikkerhetsnål i det, for det truet med å lande rundt anklene hver gang jeg trakk pusten, haha! og en skotskrutete stretcbukse som jeg sydde spiler i siden på for en stund siden, men som da endte med å se helt mongo ut, er plutselig stor nok til å sy tilbake til sin opprinnelige form! en av de mest foxy underkjolene jeg har sitter ikke lenger stramt om magen, sånn at jeg ser ut som en pytonslange som har svelget en kanonkule i den lenger.
-jeg er for første gang smalere rundt livet enn om hoftene!!!
-kroppsbildet mitt kryper stadig nærmere selvtilliten min. selvtillit er en ganske stykket og delt sak. jeg kan aldri påstå å ha hatt særlig dårlig selvtillit. jeg har alltid vært ganske sikker på meg selv, mitt gode hode og min personlighet. og det er så klart alt viktigere når du føler at du ikke strekker til på utsida..
jaget kan da bli ganske stort på å være nummer en i alt. jeg har alltid strebet mot å være den beste i alt jeg har foretatt meg, og nesten gitt opp ting jeg ikke har fått til med en gang, for å kunne ha en egenverdi som strakk seg forbi et tiltalende utseende.
-jeg gleder meg selvfølgelig over alle helsefordelene jeg høster! jeg har bedre kondis, jeg har sterkere kropp og garantert lavere fettprosent og mindre sjanse for kjipe livsstilsykdommer.
-jeg gleder meg over at jeg ved hjelp av isometrisk trening har de fineste puppene jeg noensinne har hatt på denne sida av tenårene (trykke håndflatene av all kraft mot hverandre foran brystene i ti sekunder om gangen, kom igjen jenter, dette funker som faen!)

dette er tingene jeg ser frem til:
-jeg ser frem til den dagen jeg kan gå i hvilken som helst butikk og plukke med meg hvilket som helst plagg uten å grue meg for at kroppen min skal true sømmene med å revne
-jeg har dessuten tre målplagg. det ene er olabukse til ole som jeg gjerne vil komme inn i. jeg vil ikke ha større buksestørrelse enn kjæresten min! og for et par år siden fikk jeg en masse 2. hand kjoler av søstra mi i bursdagsgave. den ene av dem er dritlekker. det er en svart nylonkjole med paljetter i utrigninga! desverre er den altfor altfor trang.. sist har jeg en koksgrå tweed-herrevest som jeg fant blant de gamle klærne til min bestefar for lenge siden. bestefaren min var typ 190 cm og veide femti kilo. og denne vesten var av søttitallets figurnære modeller..!
-jeg gleder meg, jeg mener virkelig, jeg ser så frem til den dagen hvor jeg bare kan stå kliss naken foran min kjære like nobodys bussines. det er en skam at jeg ikke tør å gjøre det selv etter tre år sammen. naken skal man bare være liggende liksom, da magen er på sitt flateste... dette vet jeg at også han ser frem til......
-jeg gleder meg til å få en midje, jeg gleder meg til at magen min ikke møter hud, jeg gleder meg til jeg ikke lenger har like store pupper på ryggen som jeg har foran (de minsker da!!)
-jeg gleder meg til den dagen moren min kan sende meg helfigursbilder hun har tatt av meg da jeg er hjemme på besøk, uten å rive dem i stykker, og skylde på at tjukkasbeltet begynner ved grensa til hedmark...

nei, nå ble jeg glad! jeg tror jeg jammen skal strikke litt og tenke på alle fine tingene i livet!

ellers øsnker jeg deg lykke til med bebi og ellers alt annet fint og vakkert og gledelig!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat