Sv: Hva er din drøm/motivasjon?
det ser ut til at du har skjønt tegninga med hvordan øvelsen utføres. om ikke, så er det som sådan. klem hendene sammen på den måten som gir deg mest styrke, best synes jeg å legge dem på skrå over hveramdre, sånn at tomlene møter hverandre, som en motsatt håndhils på deg selv. plasser hendene rett foran puppene, sånn ca ti femten cm avstand, og tell: ettusenogen, etttusenogto... etc... jeg prøver å gjøre øvelsen minst åtte-ti ganger om dagen. men det er en øvelse som er fort gjort, og som kan gjøres hvor som helst. vet ikke om det er noe kriterie for hvor ofte,. men minst en gang om dagen i hvert fall.
i boka til charles clark står det beskrevet en ti minutters tid med såkalte isometriske øvelser hvor denne er med. om det er ønske for det, så kan jeg scanne de inn, og legge de ut på forumet. det er veldig tilsvarende yoga, for de som har kjennskap til det.
som du helt riktig nevner, så kommer du til å kjenne det i armene, det styrker helt klart dem også. og du kommer garantert til å kjenne det i armhulene, men det er ogås der vevet fra brystene strammer seg opp.
for egen del, så er det først i de siste par årene at puppene min har begynt å ta hensyn til tyngdekraften... og de er synlig strammere nå! jeg mener, virkelig flotte, ti og med kjæresten min som sikkert ser dem oftere enn meg ser forskjell
apropos det nille sa om bh-er. da jeg fikk utbetalt lån i september slengte jeg alle de billige slaske bh-ene mine, og investerte i årntlige bh-er i 300-600 kroners klassen . jeg var tilogmed på en "undertøisboutique" på st hans haugen, og fikk målt og styra med noen blåhåra søte damer som ikke var redd for å klemme og tafse for å finne den rette størrelsen. jeg har aldri hatt så bra bh'er i hele mitt liv! men! så ble plutselig alle for store....
men uansett, det er bedre med to supre bh'er enn ti slaskete. og da svir det litt ekstra på kontoen!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|