Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-06, 08:47   #12
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Pcos og tretthet, -vanlig?

Jeg fikk diagnosen lavt-stoffskifte i 1997 og PCOS i 2001. Tror nok at jeg har hatt PCOS heletiden og at den er skylden i mitt lave stoffskifte. Jeg har alltid hatt uregelmessig menstruasjon.

Når det gjelder tretthet fikk jeg ikke det før i 1997. Jeg hadde alltid vært aktiv men plutselig kunne jeg sove halve døgnet.. Jeg fant på en hel masse unskyldinger for ikke å dra på jobb..Jeg trodde jeg hadde blitt dørge lat.. Tilslutt gjennomskuet legen meg og tok en stoffskite prøve... heldigvis.. ellers hadde jeg nok mistet jobben min..

Etter hvert har jeg fått andre symtomer som migrene, økt hårvekst, insulinresistens, vannansamlinger i ben, problemer med magen og nedsatt hukommelse..

ikke nok med det i sommer fikk jeg diagnosen ME (light) sånn at nå vet jeg ikke hvem av diagnosene jeg skal skylde på når det er noe..

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat