Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-06, 23:36   #367
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Da er enda en mandag over. De går så fort ukene for tiden, nå er det faktisk under 5 uker igjen til jul. Jeg har i kveld så vidt begynt å tenke over hva jeg skal kjøpe i julegaver til alle sammen, men det er jammen ikke lett. Værst er det å kjøpe til brødre, og jeg har ikke mindre enn tre av den sorten! Er det samme problemet hvert år. En av brødrene mine foreslo vi skulle droppe å kjøpe gaver til hverandre vi voksne, og bare gi til barna, fordi det er så mange å kjøpe til. Men blir litt fornærmet jeg da. Skal ikke jeg få en eneste gave jeg da?? Bare fra mamma og pappa? Nei, så det går ikke jeg med på... Hva er vitsen med julegaver viss du skal droppe den nærmeste familien? Gavene trenger ikke koste allverdens så lenge en kjøper noe en har bruk for eller ønsker seg.

God natt da!

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat