Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 01:28   #14
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Katarina Lien og Kåre Norum på Standpunkt

Opprinnelig lagt inn av eriksen, her.

Men dere, som alle andre, går ned i vekt fordi dere i snitt, over lengre tid har et kaloriunderskudd. Bevisst eller ubevisst.

Jada, jeg har trodd det samme en gang. Helt til jeg lå på 3-3500 kcal pr.dag(uten trening med sneipen i munnvika) og gikk ned i vekt. Og ganske betraktelig også. Spiste bacon og fett. Spiste egg og rømme og hvitost.

Joda, jeg har vært der jeg trodde jeg skulle være. Spist brød og poteter og blitt syk av det.

Og jeg har vært der majoriteten sier vi skal være. I måteholdets midte.

Det funka ikke for meg. Kroppen forbrenner rett, om kroppen får det den skal. Energi er ikke ett tall målt i et bombekalorimeter. Energi er hva kroppen kan utnytte, eller forkaste. Lærer du kroppen til å forbrenne fett, blir du ikke fet. Du blir slank.

Men dine tanker er jo som snytt ut av nesen på Drevon/Norum/Frøliich. Hva gjør du her inne?

Skal du frelse oss tilbake til sykdom og brød?

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat