Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-04, 10:19   #2
ryli
Danseløve

ryli sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Alder: 47
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Hei Dumsi!

Så flott at du har bestemt deg, da. Regner forresten med at det er Atkins du har bestemt deg for . Jeg har kanskje en litt dårlig nyhet til deg. Denne kommer du garantert til å få høre fra nille likevel, så det er vel like greit at du får den servert med en gang: Å begynne på Atkins uten å ha lest boka er som å kjøre bil uten å ha tatt lappen.
Det er selvfølgelig mulig å lese journaler og plukke opp små tips her og der, men jeg tror de fleste er enige om at det smarteste du kan gjøre er å starte med å lese boka grundig. (Og for å være ekstra slem mot deg: De som virkelig kan Atkins her inne sier at den norske oversettelsen er skikkelig dårlig og har masse feil, så det beste er å lese den på engelsk.)

Håper ikke du mister alt motet nå, altså. Det var ikke det som var meningen. Jeg håper virkelig du klarer å komme i gang, og ønsker deg masse lykke til.

Hilsen Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat