Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 10:07   #19
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Katarina Lien og Kåre Norum på Standpunkt

Opprinnelig lagt inn av eriksen, her.

Men dere, som alle andre, går ned i vekt fordi dere i snitt, over lengre tid har et kaloriunderskudd. Bevisst eller ubevisst.

Ja, dette er garantert tull & tøys, du må ikke uttale deg om ting du ikke har greie på eller har forutsetninger for å vite. Jeg har bl.a. matregnskap for flere år som viser nøyaktig hvor mye kalorier jeg har inntatt, og jeg kan garantere at det absolutt ikke er noe underskudd ! Hverken pr dag, pr uke, pr måned eller noe som helst snitt. Og jeg er som sagt en av mange mange tusen. Det er er verden er ute også. Har du ikke funnet noen studier eller forskningsrapporter som viser dette har du ikke sett godt nok.

Jeg skjønner heller ikke hvor/hva du vil med å poste her. Vi som er her VET hva som funker for oss og har ingen respekt for kostråd som har gjort oss syke og feite. Vi VET at alle menneskerer forskjellige og at forskjellige fremgangsmåter virker. Vi VET at for noen funker det best med kaloritelling/underskudd for vektnedgang. Like mye som vi VET at for andre, for OSS funker det best med karbohydratbegrensning. Vi VET det fordi det funker for OSS. Å komme her og fortelle oss at vi tar feil og at vi ikke vet hva vi spiser er både kunnskapsløst og respektløst.

Og å diskutere dette med en som ikke engang har vist såpass respekt at han har gått utenfor sin egen lille sfære og undersøkt utenfor Norum & co´s snevre grenser gidder jeg rett og slett ikke bruke tid og energi på. Det er bare FOR dumt.