Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-04, 10:47   #6
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Dumsi

Tusen takk. SELVFØLGELIG har jeg tenkt til å sette meg skikkelig inn i det. Noe annet ville vært idiotisk. Finnes boka på vanlig bokhandel? Er det oppskrifter der? Hva får jeg ut av den boka? Hva skjer etter at jeg har gått ned de kiloene jeg vil?Er også veldig dårilg på engelsk, så jeg må nok ha den på norsk...

Boka har akkurat kommet i ny pocket-utgave på norsk, og finnes nok i de fleste bokhandlere. Du spør hva du får ut av boka og hva som skjer etter at du har gått ned de kiloene du vil - og jeg må bare si; det kan ikke jeg vite..... Hva DU får ut av en bok kan ingen spå på forhånd.

Jeg må imidlertid si at det for meg ser ut som du tenker på Atkins-kostholdet som en kur. Da vil jeg anbefale deg å tenke deg om en gang eller to til før du starter. Lav-karbo-kosthold er en livsstil, en varig endring av spisevaner. Hvis du tar Atkins som en kur til du går ned det du ønsker, og så går tilbake til det kostholdet som har gjort at du har lagt på deg til å være så stor som du er nå; så går du opp i vekt igjen. Men alt dette - og tusen andre ting får du svar på når du leser boka.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat