Sv: Hvor mange kalorier daglig?
Du vil nok ikke få mer vektnegang dess mer kalorier du spiser. Det er sammensetningen av maten som betyr noe. Om du har sluttet å gå ned i vekt nå er det nok fordi du har spist altfor lite til en mann av din størrelse. Du skal uansett ikke sulte. Og hvert måltid skal bestå av proteiner, fett og grønnsaker/antioksidanter.
"Spis deg slank" opplegget skal jeg ikke uttale meg om....
Men at en mann på 148 kg skal spise så lite som 1200-1500 kalorier pr dag er direkte usunt ! De kan da ikke anbefale samme kaloriemengde for en som veier 70 og en som veier 148 kg ? Hvis dette stemmer er jeg virkelig sjokkert ! Klarer du å holde deg oppreist med en slik sultekur da ?
Så lenge du spiser måltidene fra "Spis deg Slank" - med de anbefalingene de gir, vil du nok ikke klare å få i deg så mye mat som kroppen din trenger. Ei av jentene her inne (marianne) prøvde opplegget og for henne som var rundt 60 kg var det til og med for lite mat. I tillegg var den ikke så lavkarbo som de påsto. En annen her inne spurte dem hvorfor de hadde så mye som IKKE hørte hjemme på lavkarbo i maten og da ble de visst sure ......
Du skal ikke behøve å telle kalorier på lavkarbo. Får du i deg de mengdene med fett, proteiner og grønnsaker som er anbefalt bør du komme på et greitt nivå uansett. Det betyr nok en del fett. Fett inneholder masse kalorier. Goggen kan sikkert gi deg noen gode tips der.
Gooooooogggggenn !!!