Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-06, 21:44   #8
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Hurra for Jamie!!!

Når jeg var i Bournemouth fikk jeg 2 tost skiver med skinke i mellom, en chipspose. Det var vel egentlig det.

middag var ekle tomatbønner, pomfri og pizza på samme fat. Ellers så var det faktisk en del poteter med skall noe jeg synest var rart, de såg rart på meg når jeg skrelte de kokte poteten. Mye erter og mais. kjøtt og fisk, helst panert.

Så jeg har vel ikke vert de som har hatt det verst..

kan ikke si som tankeløs 14 åring at jeg brydde meg så mye.. vi gikk ofte å kjøpte brus og snop i skoletiden.

Men hadde det vert lenger enn 2 uker hadde jeg nok blitt rimelig lei det hvite brødet og chips posen.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat