Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-06, 22:48   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tvangsforing av anorektikere

dette er vanskelig ja... men jeg tenker sånn i forhold til eventuellt nytt lovverk at de i første hand tenker på å redde liv. i tilfeller hvor folk har sultet seg til den grad at livet står i fare. bare for å overvinne den bolken liksom, sånn at det er vunnet tid til å prøve å behandle sykdommen. i likhet med mange, så kjenner jeg noen som har vært tvangsinnlagt, og fikk sondering mot sin vilje. men hun sa i ettertid at hun var psykisk syk, og trengte at noen tok over viljen hennes, så hun i det minste overlevde, og fikk sjansen til å revurdere sine personlige verdier.
men noe som jeg i det hele tatt savner veldig i norge, på alt som berører mennesker, livstilstand og helse, være det seg fysisk eller psykisk: SKJØNNSVURDERING! SKJØNNSVURDERING! SKJØNNSVURDERING!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat