Tråd: Brød
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-06, 17:12   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: brød

hepp! høres bra ut! jeg er jo så godt jeg kan en lavkarber allerede, men har alltid vært glad i brød. selv om jeg klarer meg fint uten, og magen min nyter godt av hvetemelets alt større fravær i kosten. og når jeg spiser de knekkebrøda som har relativt lite karbo i hver skive, så er det allikevel lite mettende med f.eks to rugsprø, så da blir det til at jeg lesser på med pålegg, og det kan bli litt dyrt i lengden. men 1,7 karber er jo nesten ikkeno da har jeg et alternativ til frokostpannekaka til mhm. for jeg trenger en frokost som kicker meg og forbrenningen min litt i gang på morran! så da blir det prinsessbrød, iom at den er den eneste jeg har sett så langt uten (dyrt!!) soyaprotein (med bismak, forstår jeg?!?) eller nøtter, som jeg stort sett ikke tåler. hurra!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat