Tråd: Røyker dere?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-06, 16:09   #86
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Røyker dere?

Opprinnelig lagt inn av JEDI, her.

Hva var det jeg sa?
Jo, jeg gir alle blanke ark, så er det opp til dem om de gjør seg fortjent til respekt eller ikke.

Du tror ikke kosthold har så mye å si, da ber jeg deg redgjøre for de andre faktorene som spiller inn.
Nå vet jeg ikke hvilken utdannelse du har, men du vil vel ikke blande sandkorn i drivstoffet på bilen din?

Synd at du ikke kan komme med eksempler som taler meg imot.

Det blir litt håpløst når du tilsynelatende oppfatter det helt motsatte av det jeg sier. Kosthold har mye å si, der er vi enige.

Nå er ikke dette en diskusjon om vekt i utgangspunktet, og jeg har rett og slett ikke energi til å begynne en ny diskusjon. Det vil uansett oppleves som å kjempe mot vindmøller. Du har din oppfatning, og den får jeg neppe til å forandre selv om jeg legger ut min egen historie - eller noen andres. Det er litt for dyrebart til å kaste bort på en diskusjon som dette.

Jeg oppfordrer deg, som Lise, til å dele av dine erfaringer og kunnskaper og forklare bakgrunnen for dine meninger. Da kan vi kanskje få en fruktbar diskusjon .

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt