Sv: Ingen nøtter i induksjonen?
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.
Kan det være lurt å se på vitaminene Torkil selger Frøy? hans er jo lagd for folk i ketose også...
Ja, det tror jeg er lurt . Vet ikke hvorfor jeg ikke nevnte det, men jeg har ikke prøvd dem selv, så ... 
Sjekk under Ketolyse her i forumet, der finner du info om kosttilskuddene. Du får dem visst veldig raskt i posten, faktisk dagen etter bestilling har jeg sett. Og de er rimelige også. Det du får på apotek er dessverre ikke spesielt bra kosttilskudd da de består mest av syntetiske vitaminer som kroppen tar mye dårligere opp. Kjøp på helsekost neste gang, eller hos Torkil . Hvis du allerede har kjøpt tilskudd og vil bruke opp det først, kan du supplere med Kaleroid fra apoteket. Mye kalium for pengene, men ikke alle apotekansatte er like villige til å selge det.
Hvis du er stø i engelsk er Dr Atkins New Diet Revolution fra 2003 et godt valg. Finnes i pocket til hundrelappen eller kanskje enda billigere. Ellers kan du bruke den norske boka hvis du er obs på feilene, de står omtalt i linken HP la inn.
|