Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-06, 10:55   #3
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Er vi mange med ME her inne?

Jeg vil ikke si at jeg har ME lenger, for jeg vil helst unngå å identifisere meg med noen form for sykdom...

...men lavkarbo er et steg i riktig retning, og et ledd i det å bli bedre. Allikvel kan jeg ikke si at jeg har merket noen annen forskjell enn at jeg får bedre blodsukkerkontroll. Sånn umiddelbart i alle fall.

Kosttilskudd er viktig derimot. Omega 3, Q10, magnesium, b12 og c-vitamin, bør alle med ME ta.

Den endelige løsningen på å bli kvitt ME ligger nok allikevel ikke i kosthold, men i en fullstendig omstilling av livsstil, både fysisk og psykisk. Det kan ta lang tid å finne ut hva som bidrar til å holde sykdommen ved like.