Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-06, 09:57   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Begynne på Ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av nita58, her.

Jeg har prøvd Lindberg nå et par uker, og det er masse god mat, men saken er at jeg har fått litt elveblest tilbake når jeg sluttet med Ketolysekuren. Kanskje kroppen min hadde det bedre med mindre karbs/mer fett og protein?

Hvor lenge bør jeg vente før jeg hopper på evt.en Ketolysekur igjen?

Hei du !
Så ikke denne posten før nå.... Sorry at inge har svart deg !

Tror ikke elveblesten har så mye med andel fett/protein å gjøre, men sannsynligvis med hvilke matvarer du har spist nå som du ikke spiste på Ketolyse. Det kan rett og slett være en intoleranse for enkelte matvarer. Om du trives på Ketolyse er det bare å starte rett på, behøver ikke pause først. Siden, om du syns utvalget i matvarer etc blir begrenset, eller du nærmer deg målet ditt, kan du innføre en og en matvaregruppe, slik at du finner ut av hva som gir deg elveblesten tilbake. Atkins sin vedvarende stige er fin til det bruket. Det er matvaregrupper sortert etter GI og allergener.

Vedvarendestigen - tilbakeføring av matvarer

Lykke til videre !