Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-06, 10:29   #10
MonicaA
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 64
MonicaA er ny på veien

Sv: Snart en fjerdedel på vei!

Brukte vel ca. fire måneder på de 20 første med Fedon-kost. Så dro jeg noen måneder til Ghana for å jobbe frivillig, og var muligens den første som har reist til Afrika med badevekt i baggasjen.. (til stor glede for hele nabolaget.. ) I alle fall, på grunn av hygienen og at en del av maten virket litt skummel, gikk jeg ned ti kilo de tre månedene jeg var der. (Kunne ikke akkurat be om lavkarbomat, så jeg levde stort sett på ananas..) Så kom jeg hjem i desember, og spiste "normalt" helt til januar. Og selfølgelig gikk jeg opp igjen de ti kiloene. Så skulle jeg på tur igjen, alene til Thailand i to uker. Men møtte masse folk der og hadde det så gøy at det tok to mnd. før jeg dro hjem.. Dette kostet meg fire kilo +, bedre enn forventet, men likevel... Kjipt!! Holdt vekten stabil en stund, og startet på Atkins 24. juli, og har siden det gått ned 18.5 kilo. Jeg kunne nok ha greidd å gå ned mye raskere, men har det veldig bra sånn jeg gjør det nå..

MonicaA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen variant av Atkins/Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat