Guro - jeg har svart på spørsmålet om Fedon-permen min, men nå kan jeg ikke se det her inne
Jeg startet allerede når jeg var ungdom og bodde hjemme å samle oppskrifter (og interiør og helse og hage og annet) i permer. Begynte med en del vegetarmat den gangen.
De siste årene er jeg mer selektiv og samler mest sunn mat, men også noen kaker og desserter som jeg drømmer om å gjøre om til lavkarbo en gang...
Fedon-permen min inneholder utklipp fra de siste to-tre årene fra alle steder jeg har kunnet komme over oppskrifter og innlegg av Lindberg. Det har vært i Allers en periode og nå i det siste har det vært ukentlige (tror jeg) innlegg i Hjemmet. Har faktisk ganske mye nå.
I tillegg har jeg en annen perm med utklipp av annen helsemat, f.eks. andre dietter, syre- base-balansen, måltidsplanlegging osv.
(Ja, i tillegg til helsepermene og de generelle oppskriftspermene da ). Rart jeg ikke har tid til å lage ordentlig mat med alt dette perm-styret.
Skal legge inn alle oppskriftene fra Fedon-permen, jeg Guro. Er i gang - har tatt kakeoppskriftene først, da jeg synes det ser ut som om disse er mest lest .
Og Guro og Zoë - jeg må le når jeg ser at noen er like julegale som meg. Jeg begynner å kjøpe disse julebladene så tidlig som mulig - og ikke bare KK og Allers og Familien, nei.
Jeg kjøper hvert år juleutgavene til følgende magasiner:
Bonytt, Interiørmagasinet, Elle Interiør, Bo Bedre, Maison, Boligmagasinet, Country Living, Amelia Special Jul og gjerne flere hvis jeg finner noen jeg liker. Ja - det blir dyrt! Men jeg elsker det og jeg bruker gjerne heller penger på dette enn at mannen min skal kjøpe julegave til meg til jul. Og jeg har i noen år brukt hele året på å kjøpe adventskalendergaver til min mann og onga. Jeg hater vinteren, men elsker julen. Jeg sparer på disse bladene, forresten - og kan sikkert finne mange fine oppskrifter der også.
Nei - nå må jeg ta klesvask og dusje og lage salat til jobben og hente barn på skolen før jeg kjører barn til mormor og drar på jobb. Det er vanskelig å rive seg løs...hal..dra..ja, jeg skal gå nå
Ha en førjulskoselig dag!
marianne