Tråd: Bukplastikk?
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-06, 08:08   #44
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bukplastikk?

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

uffda..Jaja..det var jo verdt et forsøk iallefall...
Før/etter bilder hadde vært gøy ja...En i min familie har gjennomgått bukplastikk, og ble kjempefin etterpå!!!....
Vi har (Hadde) ganske lik mage, så lurer på om jeg kan "fikse" min uten et sånt inngrep..Ho fikk nemlig beskjed om at den ikke gikk an å stramme opp uten kirurgi...

jeg har bare ett ord til deg, baby! YOGA! (eventuellt to til: isometrisk trening) det er ikke særlig tidkrevende, og veldig behaglig, samt at du får myke ledd og god pust, og blir veldig avslappet og balansert i kroppen.
jeg vil anbefale det på det varmeste!
det har redda ryggen min i hvert fall, og ser også til å redde slapp mage nå som jeg går ned i størrelse, og kropp i generalitet! og så ung som du er er det en ting som jobber for deg, og det er elastikk! så don't worrry!

det skal ligge en link her på forumet til illustrasjoner av de isometriske øvelsene til lavkarbo-diettisten og legen som skrev boka jeg først begynte å lese i. charles clark. disse funker i prinsippet likt som yoga, men er begrenset. de er i hvert fall med på å tone og stramme opp kroppen (bl. a den berømte puppestrammer'n)
legger en link til de øvelsene som noen scanna inn på forumet en gang i tida, når jeg bare finner dem!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat