Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-06, 20:56   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Opphold på helseklinikk

Opprinnelig lagt inn av nunno, her.

Er det nokon som har vore på helseklinikk for å få hjelp til å gå ned i vekt. Kan de fortelja litt om korleis det har vore

Har bestillt plass i slutten av januar og er kjempespent på om det virkar, og om motivasjonen er oppe også etter opphaldet

Alle helseklinikker er forskjellige. Dvs. uten å vite hvilken du skal på er det umulig å kunne anbefale/ikke anbefale og evt. komme med erfaringer.
Vet at donjuanwannabe har vært på Alm-senteret, og han likte seg IKKE.

Her er litt av det han skrev: http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...&postcount=548

Det som jeg mener er viktig er at du gjør deg kjent med stedet på forhånd, noe du jo er i ferd med å gjøre nå når du ber om råd.

DJW oppdaget at maten ikke svarte til forventningene på Alm. Han ville spise lavkarbo, men det var umulig der. Derfor er det viktig at du sjekker om typen mat er noe du kan leve med eller kan like - eller at det er mat du tåler og kan spise.

Mitt råd er at du ber om skriftlig informasjon fra stedet du skal til - eller stedene du vurderer å reise til. Info med menyer og aktiviteter etc.

Håper du finner ut av ting. Og flott om du kommer innom her og forteller hvordan du har hatt det etterpå