Vis enkelt innlegg
Gammel 23-12-06, 13:18   #11
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Opphold på helseklinikk

Jeg sammenlikner meg ikke med dem her inne, men de som faktisk har trening og kosthold som jobb som på en slankefarm som Alm. (men nå kan jeg jo også veldig mye om dette da jeg har "studert" kost og trening nærmest døgnet rundt i 4-5 år). Hadde trodd de kunne mere om trening og kost enn de faktisk gjorde. Det var ikke bare meg som klaget. Det var mange som mente det samme som meg, at de ikke trivdes og at alt som sto på hjemmesiden til Alm ikke stemte helt når man først kom hit og opplevde det selv. Men av mangel på tilbud så finner mange ut at det er vel bedre enn ingenting så da fortsetter mange å bo der. De har jo ikke noe valg.

Men jeg forventet mere profft opplegg og at hjemmesiden deres faktisk stemmer med det du får. Og det gjorde det ikke. Men det grunnleggende på en slankefarm, maten, skuffet meg mest. Det bar preg av innsparing. Fordi det var veldig lite frukt og grønt og ikke så mye kjøtt, men korn var det for mye av (som jo er den billigste matvaren).

Kan noen fortelle meg hvorfor det var nesten ingenting av potet, pasta og ris der men mye korn!? Det har jo samme virkning på kroppen. Men det vet de jo ikke der.

Men du kan jo trives selv om andre ikke trives. De som jobbet der var jo greie og jeg følte meg godt motatt (men det er kanskje ikke så rart med en pris på kr. 19.000 pr. mnd.)