Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-04, 12:51   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanel

Trodde dette dreide seg om å ta av seg- ikke noe matforum. Tuller litt jeg, håper ingen tar det seriøst.

Åååååå, det var godt du skrev den siste linja der !!
Men jeg tror du satte fingeren på noe som mange tenker. At dette ER et slankeforum. SURPRISE !! Det er det IKKE, dette er et lavkarbo forum. For de som spiser lavkarbomat - og som har det som livsstil - ikke nødvendigvis bare for å ta av eller legge på seg, - men følger filosofien liksom. Og et lavkarboforum ER et matforum - uten oppskrifter blir det jo nesten som en fisk på tørt land ! (...eller fisk uten sykkel....som noen her ville ha sagt *kniiiis*)

Syns du har vært kjempeflink som ikke har spist kaker eller noe annet slikt. Og klarer du å lavære er det jo aller aller best. Men OM du skulle føle trangen, så vet du at her inne finnes det lavkarbo alternativer som ikke er usunne og klissete fulle av sukker, men sunne alternativer med nøtter, egg og gode matvarer !

Stå på du Kanel, du har gjort en kjempejobb, - nå er det bare å vedlikeholde