Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-07, 23:12   #4
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins Morning Shine og induksjon

Hei!

Det er helt normalt med hodepine etter omlegging av kosten, forsvinner vel snart.

Du har ikke ødelagt noe hvis du spiser Atkins barer eller sjokolader. Bare fortsett som før du. Grunnen til at det ikke er tillatt er fordi du skal spise mest mulig ren mat fra "naturen" i begynnelsen for å rense kroppen og finne ut om du har noe matvarer du reagerer på av de lovlige. Deretter kan du jo spise barer men bare 1 el. 2 i uka (er ihvertfall midt råd). Atkins barer og sjokolader kan være fine å ha når du har lyst på noe godt og ikke vil "ødelegge" ved å spise mer usunne ting. Det er en bra erstatning, men vær også OBS på at det er ikke mat. Men det er jo greit å kose seg litt (for meg blir det peanøtter hver lørdag).

Kunstig søtet sjokolade, barer (og drikker) kan også minke vektnedgang.

Lykke til videre!