Hei Bibba Jeg er litt lei meg over du synes dette er Gresk. Kosthold og ernæring er forbausende enkelt når det gjelder de generelle prisnipper. Når det gjelder ketose tillater jeg meg den frekkhet å be deg lese MIN bok, Slank med ketolysekuren. Jeg har fått veldig mange tilbakemeldinger på at den er enkel å lese og ikke minst å forstå. Det er en slankekur, bygget på kostindusert ketose. ( ketose på grunn av en spesiell- og god- diett) Atkins bygger +på samme prinsipp ( som Norske Professor Bassøe i Bergen lanserte lenge før Atkinsdietten- men selve prinsippet har vært kjent i vel 150 år) Men Atkins går gradvis over i et generellt lavkarbokosthold a´la Fedon Lindberg slik man i fire trinn går fra en slankekur til et sunt kosthold. Slank med ketolysekuren kan lånes på biblioteket hvis du kvier deg ved å kjøpe den. Kost, ernæring og slanking er ikke SÅ innviklet. Denne tråd er et eksempel på at flere av oss blir revet med og begynner å diskutere mere perifere emner, som for oss er artige og et godt krydder på den generelle diskusjon. Jeg håper ikke du er skremt vekk av denne tråd. Lykke til med ditt prosjekt. Torkil