Tråd: Ketose
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-07, 20:04   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: ketose

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Mulig dette står i boka til Torkil, men jeg bare kom til å tenke på en ting..så går jeg og leser etterpå...

Jeg har vært i ketose siden juli, helt fram til jul...
Når jeg skal tilbake igjen til å være i ketose, må jeg da ta induksjonen på nytt?....
Eller er det bare å legge ned karbe-nivået til 15-20 gram pr. dag? (Ketolyse)

Om det er Ketolyse du følger så legger du bare karbenivået på 15-20 ja, - og er det Atkins så tar du en uke eller to på induksjonregler 20 karber før du øker. Dette er for å rense kroppen for karber om du har spist mye en periode. Har du ligget jevnt på et lavt nivå er det slik Aline sier. Du bestemmer selv. Jeg har erfart at det lønnet seg med en renseuke eller to etter ferier etc hvor en ikke har spist helt "rent".