Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-07, 16:07   #23
bubavon
Medlem

bubavon sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: oslo
Alder: 42
bubavon har en fantastisk aura rundt segbubavon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Muskelmasse og lavkarbo

Både John Grimek og Vince Gironda sverget på at de aldri brukte steroider eller noe slikt. Det kan man sannsynligvis stole på siden steroider var lovlig i salg i Usa på den tiden og lovlig i konkuranser. Andre på denne tiden var helt åpne om sin bruk av steroider, Larry Scott (vant mr. olympia 2 ganger) for eksempel ble spurt om han brukte det en gang da svarte han: ''sure, dosen't everyone''?

John Grimek og Vince Gironda brukte heller egg, fløte, kjøtt og lever som de visste, ut fra forskning inneholdt næringsstoffer som var helt nødvendige for produksjonen av testosteron, nemlig kolesterol, fett, vitamin A, E og mineralene sink, magnesium og jern. Det gjelder like mye i dag som den gangen, og det er et større problem at menn har lite testosteron i seg i dag, det har jo falt med gjennomsnittlig rundt 20% siden den gangen av mange grunner. Menn med for lite testosteron kan få mange problemer, som mindre muskler og mer fett på kroppen, humørsvingninger, søtsug, mindre lyst på sex og ereksjonsvikt, lys stemme, og mindre skjeggvekst, mindre selvtillit. Dersom man har hatt for lite testosteron i seg i puberteten kan problemene bli enda større enn disse også.

Men de fra tiden før 50-tallet, som Tony Sansone brukte ikke steroider. Tony Sansone Var ikke Opptatt av å ha enorme muskler heller, men heller noe som tilsvarte romerske soldater eller statuen av David, siden dette var i tiden.

Formen på musklene er ikke bare bestemt av gener, etter min mening. Jeg selv kan nesten velge selv om jeg vil ha stramme definerte muskler, eller større, men mykere muskler, det er bare å legge til eller kutte ut karber.

Sist redigert av bubavon : 12-01-07 kl 16:35.
bubavon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ''Weston A. Price'' Svar med sitat