Sv: For alle som er på Eurodiett akkurat nå
Hei og hå
Ja dette var jo en koselig tråd, er ikke så ofte jeg er innom denne siden,for det har ikke vært så stor aktivitet blandt oss som går på eurodietten.
Det går bra med meg, vekten går nedover. Begynte etter jul i fase 2 igjen av egen vilje,men fikk klar beskjed fra ernæringsveilederen og å gå tilbake i fase 3c og gå på den noen uker og så over i fase 4. Det er jo lov til å prøve seg, eller.....
Men jeg går fremdeles ned fordi om jeg er i den fasen,og nå får jeg ialllefall spise mere normalt. Men jeg ble veldig glad i frokostblandingen og sjokolademelken(kald) i eurodietten, så det er de to jeg bruker nå pluss 2 måltid og frukt. 
For meg har denne kuren vært hjepemidlet mitt til en ny helse og et nytt liv, og det er helt fantastisk hvor fort det har gått. Nå slipper jeg operasjon i kneet, siden kroppen ikke har så mye å bære på lengre.
Så for meg har dette kun vært positivt og jeg har ikke hatt problemer av noe slag ,men jeg vet jo at det er mange der ute som sliter med den samme kuren og det er ikke kjekt og tenke på, og hvis jeg på noen måte kan hjelpe,så må dere bare gi meg et vink
Klem
|