Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-04, 18:33   #12
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Wink

Vi bytter vi, ryli !

Opprinnelig lagt inn av ryli

Hadde jo håpet du skulle si det var greit med pepsi max, da. Og så kunne jeg gitt deg tillatelse til å drikke kaffe.

Okei - okei, kjære deg! Så bytter vi din pepsi max mot min kaffe, da! Jeg drikker en kopp hver morgen - og det tilsvarer vel koffeininnholdet til et par glass pepsi max - som du drikker på hverdagene. I helgen drikker du mer pepsi og da drikker jeg faktisk mer kaffe . Så fint at vi er enige!

Jeg har kanskje litt merkelige drikkevaner om dagen. Jeg drikker masse vann (2-3 l) og grønn te (3-4 kopper) på jobben.

Og så kan jeg skryte litt og si at du er veldig flink til å drikke vann og grønn te.
til deg for det!

Men om kvelden blir det mest pepsi max. Som oftest blir det 2-3 glass på hverdagene og 1-1,5 l på fridagene. Ikke helt heldig, kanskje.
Skal prøve å skjerpe meg litt, men det er så vanskelig siden jeg allerede har kuttet ut så mange andre trofaste venner (snop, bakervarer m.m.),

Er helt enig at det er kjempevanskelig å skulle kutte ut absolutt ALT som er godt, alle sine små "uvaner". Jeg er vekslevis uenig med meg selv om det er like greit å kutte ut de(n) siste uvanen også, når man allikevel har bevist for seg selv at man klarer å kutte ut alt mulig annet. ELLER om man faktisk skal la en og annen ting være igjen - for en fortjener litt kos, ikke sant? Er vel som oftest enig med meg selv om det siste.

og siden vekten går bra ned selv om jeg drikker pepsi max.

Så bra da! Ikkeno' problem da!

Får prøve å ta det litt gradvis...

Kos deg i kveld med pepsi'n din du!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat